U islamskoj tradiciji postoje opisi žena koje će biti u najdubljim dijelovima Džehennema, tako duboko da ih čak ni Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, nije mogao vidjeti. Ove žene se nalaze u tako mračnim i strašnim dubinama Džehennema zbog svojih djela i ponašanja na ovome svijetu.

Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi riječi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, koji je rekao: “Postoje dvije vrste stanovnika Džehennema koje nisam mogao vidjeti (koliko su duboko u Džehennemu): Ljudi koji nose bičeve slične kravljim repovima i njima tuku druge ljude, i žene koje su obučene, a ipak gole, koje su same zalutale i druge vode u zabludu. Glave su im poput grba kamile.”

Ove riječi upućuju na to da će takve žene biti u najdubljim dijelovima Džehennema. Te žene neće imati priliku da uđu u Džennet, niti će osjetiti njegov miris, iako se miris Dženneta može osjetiti na velikoj udaljenosti. Ovo je snažna opomena za sve koji skrenu s puta istine i pravednosti, te zavode druge svojom obmanom i neprimjerenim ponašanjem.

Prema ovom hadisu, žene koje će biti u najdubljim dijelovima Džehennema su one koje, iako odjevene, izgledaju kao da su gole. Ovo se odnosi na žene koje nose provokativnu odjeću koja ne pokriva tijelo na način kako je to propisano islamskim pravilima o skromnosti i čednosti. Njihova odjeća i ponašanje dovode druge u iskušenje i zabludu, što ih čini odgovornima ne samo za vlastitu zabludu nego i za zabludu drugih.

Poslanik također opisuje ove žene kao one koje svojim izgledom i ponašanjem privlače pažnju, s glavama koje izgledaju poput krivih grba kamile. Ova metafora može se tumačiti kao kritika onih koje se ponašaju i oblače na način koji je neprikladan i skreće pažnju na njih na negativan način.

Ova predaja naglašava važnost skromnosti, čednosti i odgovornog ponašanja prema sebi i drugima. Žene koje se ne pridržavaju ovih principa i koriste svoju pojavu i ponašanje za negativan utjecaj na druge, suočavaju se s ozbiljnim posljedicama u zagrobnom životu.

Konačno, ova priča nas podsjeća na važnost pridržavanja islamskih principa i etike, te na posljedice koje mogu proizaći iz njihovog kršenja. Skromnost i čednost nisu samo individualne vrline već i odgovornost prema zajednici, jer naše ponašanje može imati dalekosežne posljedice na druge. Na Sudnjem danu, svaki pojedinac će biti pozvan da odgovara za svoja djela i njihov utjecaj na svijet oko sebe, a ovaj hadis služi kao snažan podsjetnik na tu odgovornost.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here