PITANJE: Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu. Je li dozvoljeno da čovjek ima intimni odnos u kupatilu (kadi ili pod tušem) sa svojom suprugom? Ponekad se desi da se, kada se kupa sa suprugom ili se nađe s njom u kupatilu, probudi spolna strast pa tako završe u intimnom odnosu. Ima li smetnje da polno opće bez prekrivanja i bez odjeće? Hvala na što bržem odgovoru.

ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu.

Hvala Allahu i neka je salat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim:

Dozvoljeno je mužu da ima intimni odnos sa svojom suprugom u kupatilu. Nema šerijatskog teksta koji to zabranjuje ili čini pokuđenim.

Što se tiče spolnog općenja bez prekrivanja i bez odjeće, to je također dozvoljeno. Cijelo ženino tijelo je predmet uživanja od strane njenog muža svejedno bilo to pogledom, dodirom, poljupcem, milovanjem i slično. Takođe, i obrnuto, cijelo muževo tijelo je predmet uživanja od strane njegove žene.

Ono što je Šerijat zabranio su dvije stvari:

Prva: Polno općenje u stražnjicu žene. Kaže Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, u hadisu od Huzejme ibn Sabita, radijallahu anhu: „Zaista se Allah ne stidi istine, ne prilazite ženama u njihove stražnjice” (Tirmizi, Ebu Davud, Nesai, Ibn Madže).

Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, u više rivajeta i različitih tekstova se prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: „Allah neće gledati u čovjeka koji je polno općio sa svojom ženom u njenu stražnjicu” (Ibn Madže), „Proklet je onaj ko priđe svojoj ženi u njenu stražnjicu” (Ebu Davud), „Ko ode proroku i povjeruje mu u ono što kaže, ili priđe ženi koja je u stanju hajza, ili priđe ženi u njenu stražnjicu, on je čist od onoga što je objavljeno Muhammedu” (Tirmizi).

Druga: Polno općenje kada je žena u stanju hajza. Kaže Uzvišeni: „I pitaju te o mjesečnom pranju. Reci: ‘To je neprijatnost.’ Zato ne općite sa ženama za vrijeme mjesečnog pranja, i ne prilazite im dok se ne okupaju. a kada se okupaju, onda im prilazite onako kako vam je Allah naredio. – Allah zaista voli one koji se često kaju i voli one koji se mnogo čiste” (El-Bekare, 222).

Mužu je dozvoljeno uživanje u tijelu žene mimo polnog organa čak i u stanju hajza. U rivajetu od Aiše i Mejmune, radijallahu anhuma, je došlo: „Kada bi Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, htio da uživa u tijelu neke od njegovih žena, a ona je u stanju hajza, naredio bi joj da se ogrne, a zatim bi uživao u njenom tijelu” (Muslim). A u rivajetu kod Ebu Davuda: „Kada bi htio nešto od žene koja je u hajzu, stavio bi na njen polni organ odjeću” (Ebu Davud).

U prilog dozvole intimnog odnosa u kupatilu ukazuju i sljedeće stvari:

Prvo – Današnja kupatila, u kojima je obično i WC šolja za nuždu, potpuno se razlikuju od mjesta za obavljanje velike i male nužde u stara vremena koja su bila pojam nečistog i prljavog mjesta. Današnja kupatila su čista i uredna, pa nema smetnje u zadovoljavanju spolne strasti na tim mjestima.

Drugo – Bilježi Muslim u svom Sahihu od Džabira, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, vidio neku ženu pa je došao svojoj supruzi Zejneb, a ona pripremala kožu za štavljenje, pa je zadovoljio svoju strast sa njom (tj. polno općio). Zatim je izašao među ashabe i rekao: „Zaista, žena dolazi u liku šejtana i odlazi u liku šejtana (tj. pobuđuje strast i izaziva fitnu), pa kada neko od vas ugleda neku ženu (koja mu probudi strast i bude fitna), neka priđe svojoj ženi (tj. opći sa njom), jer to odbija ono što je u njegovoj duši (od strasti i fitne)“. Ovaj hadis ukazuje da čovjek treba zadovoljiti svoju spolnu strast sa suprugom kada god se ona pojavi, pa čak i u kupatilu.

Treće – U hadisu kojeg prenosi Talk ibn Alij, radijallahu anhu, je došlo da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: „Kada muž pozove svoju suprugu radi udovoljenja spolne potrebe, neka mu se odazove makar bila (pravila jelo) na peći“ (Tirmizi, Nesai, Ibn Hibban, Bejheki, Tabrani, Begavi). Hadis ukazuje na obavezu žene da se odazove mužu na njegov zahtjev za intimnim odnosom, pa tako i u kupatilu.

Muž treba nastojati da i u tom stanju primjeni neke adabe intimnog odnosa:

Prvo – Mustehab (sunet) je mužu, kao što je došlo u hadisu mutefekun alejhi, prije intimnog odnosa da prouči dovu „Bismillah, Allahumme džennibna eššejtane ve džennibi eššejtane ma rezaktena“, jer ako im se rodi dijete iz tog odnosa, šejtan mu neće naštetiti nikada. Pošto nije dozvoljeno učiti dove u kupatilu, po ispravnom stavu učenjaka, da bi primjenio taj sunet treba izaći van kupatila, proučiti dovu i ponovo se vratiti.

Drugo – Ako zanijeti sa tim odnosom zadovoljavanje spolnih strasti u halalu (dozvoljenoj ženi – supruzi) i zaštitu morala (poštenja i časti), onda ima u tome nagradu sadake i dobročinstva, kao što je došlo u hadisu kojeg bilježi Muslim u svom Sahihu od Ebu Zerra, radijallahu anhu. Kaže Poslanik, sallahu alejhi ve sellem: „Vi u intimnom odnosu imate sadaku (nagradu sadake)“. Upitaše: „O, Allahov Poslaniče, zar neko od nas kada udovolji svojoj strasti ima u tome nagradu?“ A on odgovori: „A šta mislite da je udovoljio svojoj strasti u haramu, zar ne bi bio griješan? Tako isto, ako je zadovolji u halalu, ima u tome nagradu“.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here