Pod osnovnim pozicijama u koitusu misli se na određene položaje koji su poznati prilikom intimnog odnosa. Što se tiče osnovnih pozicija, nema nikakvih granica ili zabrana. Pod osnovnim pozicijama misli se na položaje kao što su: muškarac sa gornje strane, žena sa gornje strane licem u lice, bočna pozicija licem u lice, te pozicija u kojoj muškarac prilazi sa stražnje strane. Šerijat je ostavio mužu i ženi slobodu da istražuju i eksperimentišu prema svojoj volji.

U ranom islamskom periodu dogodio se događaj koji je razjasnio ovo pitanje za sva vremena. Stanovnici Medine, pod uticajem Jevreja, za vrijeme intimnog odnosa koristili su položaj “muškarac sa gornje strane, licem u lice,” dok su Mekanci voljeli da eksperimentišu sa raznim položajima. Nakon što su se muslimani iselili u Medinu, jedan Mekanac je oženio ženu iz Medine i želio je da sa njom ima intimni odnos na svoj sopstveni način. Žena je odbila i rekla da mogu imati odnos samo u jednom položaju. Slučaj je iznesen pred Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, pa je Allah objavio ajet koji glasi: “Žene vaše su njive vaše, i vi njivama svojim prilazite kako hoćete” (El-Bekara, 223). To znači, u bilo kojem položaju (El-Mizan, str. 319).

Ipak, pokuđeno je imati odnos u stojećem položaju ili okrenut prema Kibli licem ili leđima. Preporučljivo je uzdržati se od akrobatskih pozicija koje predlažu neki seksolozi na Istoku i Zapadu, koje čak mogu izazvati fizičke ozljede. U svemu ovome, osnovno je pravilo međusobno zadovoljstvo i fleksibilnost. Ako jedan od partnera ne voli neki određeni položaj, onda onaj drugi treba da se ravna prema njegovim osjećanjima.

Postoje osobe s jakom seksualnom željom koje mogu za istu noć nekoliko puta ponoviti odnos, što im predstavlja posebno zadovoljstvo. Islam nema ništa protiv takvog odnosa dokle god on čini zadovoljstvo bračnim drugovima i ne predstavlja teškoću ni jednom od njih. Preporučuje se uzimanje abdesta ili kupanje između odnosa kako bi čovjek bio raspoloženiji za novi odnos. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kaže: “Kada neko od vas priđe svojoj ženi pa želi to ponoviti, neka uzme abdest između dva odnosa, bit će raspoloženiji za ponovni odnos.” (Muslim i Ebu Davud)

U drugom hadisu se kaže da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, jednog dana obilazio svoje žene i kod svake se kupao. Ashab Ebu Rafi’ ga je upitao: “Allahov Poslaniče, zašto to ne uradiš sa jednim kupanjem?” Odgovorio mu je: “Ovako je bolje, prijatnije i čistije.”

Broj seksualnih odnosa nije ograničen. On zavisi od svake osobe, njene fizičke i psihičke snage te potrebe. Ipak, ne treba pretjerivati ni u čemu, pa ni u ovome.

Vrijeme obavljanja spolnog odnosa nije precizirano, što znači da se može obaviti u svako doba dana i noći ako to odgovara supružnicima. I žena i muž trebaju paziti na vrijeme kada inače imaju posebnu želju za spolnim odnosom i biti spremni za svog partnera. Ženi se preporučuje da ne odbija muža kada zatraži odnos, prijeteći joj se prokletstvom meleka (Buhari i Muslim). Isto tako, preporučuje joj se da ne posti nafilu kada je muž kod kuće, osim sa njegovim dopuštenjem (Buhari).

Muškarac također ne treba odbijati ženu ukoliko ona ima potrebu za spolnim odnosom, te mora imati obzira prema njenom psihičkom stanju i bolesti. U tim momentima treba izbjegavati da je zove u postelju kako ne bi osjetila odvratnost prema odnosu. Predigra se preporučuje kako bi se izrodila obostrana želja za odnosom.

Prema hadisu Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, zadovoljstvo treba biti obostrano. Komentarišući hadis, čuveni Gazalija u svom djelu “El-Ihja” kaže: “Kada muškarac doživi orgazam, treba sačekati da i njegova žena također doživi orgazam, jer njen orgazam može doći mnogo sporije. Ako je on uzbudi i probudi njenu želju, a onda je napusti, to će je povrijediti i svaka razlika u njihovim orgazmima će zasigurno proizvesti osjećaj udaljenosti. Istovremeni orgazam bi za nju bio najugodniji, posebno zato što će njen muž biti zaokupljen svojim orgazmom i ona neće biti opterećena svojom stidljivošću” (El-Ihja, 2/46).

Žena ima pravo na seksualno zadovoljstvo kao i muškarac, bez ikakve razlike. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, preporučuje da se ne prekida intimni odnos dok i žena ne doživi orgazam. Muž, radi kontinuiteta dobrog spolnog odnosa prve bračne noći, mora voditi računa da i žena osjeti zadovoljstvo spolnim odnosom.

Često se postavlja pitanje o obaveznosti kupanja nakon spolnog odnosa, tj. da li su dužni odmah se okupati prije nego zaspu ili mogu odgoditi kupanje do sabaha. Po ovom pitanju i sami ashabi su bili u nedoumici. Abdullah b. Kajs upitao je Aišu r.a.: “Šta je radio Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, dok je bivao džunup, da li se kupao prije spavanja ili bi zaspao prije nego bi se okupao?” Ona je odgovorila: “Radio je i jedno i drugo. Nekada bi se okupao pa zaspao, a nekada uzeo abdest pa zaspao.” Na to je Abdullah rekao: “Hvala Allahu Koji je dao mogućnost izbora” (Muslim).

Naravno, kupanje je bolje jer ne zna čovjek šta se sve može desiti u toku noći. Posebno je u zimskim noćima preporučljivo okupati se odmah nakon odnosa kako se ne bi čovjek rashladio i, ne daj Bože, prehladio. Ali, ako se i ne okupa, ne smeta da zaspi pa to učini kada se probudi.

Ako supružnicima predstavlja zadovoljstvo zajedničko kupanje u istom kupatilu, oni to mogu učiniti bez ikakve šerijatske zapreke. Pri tome im se dozvoljava da jedno drugo kupaju ili da pomažu pri kupanju. Aiša r.a. je rekla: “Kupala sam se sa Poslanikom, sallallahu alejhi ve sellem, iz iste posude u kojoj su nam se ruke preplitale, a on je stizao uzeti vodu prije mene, pa sam mu govorila: Ostavi i za mene, ostavi i meni! Bili smo obadvoje džunupi” (Buhari i Muslim). Iz ovog hadisa zaključuje se da je dozvoljeno bračnom partneru da gleda u stidno mjesto svog partnera.

Islam je savršena vjera, što znači da ima odgovore na sva pitanja. Kada se radi o seksualnom zadovoljavanju u zdravom i legalnom braku, islam je protiv bilo kog vida njegova sputavanja. Brakovi često pucaju ili su na ivici propasti jer jedan ili oba bračna partnera ne mogu naći seksualno zadovoljstvo kod svog partnera. Mnogi bračni partneri nisu svjesni da je upravo seksualni život stub braka i da, ako on ne funkcionira normalno, partneri će tražiti zadovoljstvo na pogrešnom mjestu.

To je razlog velikog procenta bračne nevjere. Muž na drugom mjestu traži ono što ne može naći kod svoje supruge i obrnuto. Sve je to zbog toga što supruga ili suprug nisu kadri da jedno drugom pruže smiraj o kome Kur’an govori. Seksualni faktor igra izuzetno važnu ulogu u brakovima te je nepisano pravilo da je kuća u kojoj suprug i supruga ustaju zadovoljni iz postelje izvor smijeha i harmonije. Isto je i kada odlaze u postelju.

Naime, kada se radi o legalnom seksualnom odnosu, sve je dozvoljeno osim onoga što je šerijat zabranio. Zabranjen je neprirodan prilaz ženi sa leđa, tj. u analni otvor. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: “Prilazi svojoj ženi s prijeda i sa zada, ali nikako u mjesto izvan rodnice i nemoj joj prilaziti u vrijeme menstruacije” (En-Nesai). U drugom hadisu je rekao: “Ko priđe ženi u mjesto mimo rodnice, Allah ga na Sudnjem danu neće ni pogledati” (Ebu Davud).

Analogno tome, sve poze seksualnog odnosa kao i sve predigre koje se čine u svrhu zadovoljavanja seksualnog nagona su dozvoljene osim prilaska ženi u analni otvor. Takav čin je oštro osuđen i za njega slijedi ahiretska kazna, kao što se vidi iz gornjeg hadisa. Uzvišeni Allah rekao je: “Vaše žene su njive vaše. Vi svojim njivama prilazite kako hoćete” (El-Bekara, 223).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here