Pitanje o pojavi Mehdija i njegovom mjestu pojave je jedno od pitanja koje je dugo zaokupljalo pažnju učenjaka i muslimana. Iako postoje različite predaje o tome, nijedna od njih nije vjerodostojna u smislu preciznog određivanja mjesta njegovog dolaska.
Jedan od hadisa koji se prenosi na ovu temu je onaj kojeg bilježe Ahmed u Musnedu, Ibn Madže, te Hakim u Mustedraku. U ovom hadisu se spominje da će se pojaviti crne zastave iz Horosana, te da će među njima biti i Mehdi. Hadis glasi: „Kada budete vidjeli crne zastave koje će se pojaviti iz Horosana, priključite im se, jer, doista, tu je Allahov halifa Mehdi.“ Međutim, ovaj hadis nije vjerodostojan, jer su u lancu prenosioca prisutni naratori čija se pouzdanost dovodi u pitanje.
Neki hadisi ukazuju na to da će se Mehdi pojaviti u Mekki, no ni ti hadisi nisu vjerodostojni. Zapravo, nema vjerodostojnog hadisa koji precizira tačno mjesto pojave Mehdija. Iako postoje mnoge predaje o Mehdiju, većina učenjaka smatra da ove predaje nisu dovoljno autentične da bi se moglo sa sigurnošću govoriti o mjestu njegove pojave.
Najpouzdanija predaja koja se spominje o Mehdiju je ona koju prenosi Bejheki u djelu Ed-Delail, te ju prenose i drugi izvori. Ibn Abbas prenosi: „Ja se nadam da neće nestati dunjaluka sve dok Allah ne pošalje jednog mladića od nas – ehlul-bejt – koji nije dotakao fitne niti su ga fitne dotakle.“ Ova predaja nije specifična po pitanju mjesta pojave Mehdija, već generalno ukazuje na to da će Mehdi biti mladić iz porodice Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, te da će njegova pojava biti značajna za ummet.
U vezi sa autentičnošću hadisa o Mehdiju, učenjaci su podijeljeni. Iako su neki učenjaci, poput Ibn Tejmijje, Ibn Kajjima i Sujutija, prihvatili vjerodostojnost određenih hadisa o Mehdiju, drugi učenjaci su bili oprezniji i nisu ih smatrali vjerodostojnim. Međutim, mnogi hadisi o Mehdiju nalaze se u poznatim zbirkama poput Sunena Ebu Davuda, Sunena Tirmizije i drugih.
Zaključno, nema vjerodostojnog hadisa koji precizira mjesto pojave Mehdija, a predaje koje govore o njegovom dolasku treba uzeti s oprezom, oslanjajući se na vjerodostojne izvore i mišljenja priznatih učenjaka.
A Allah najbolje zna.