Poslanik nas je upozorio na određena ponašanja koja su po islamu zabranjena, odnosno haram. Rekao je Allahov Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem: “Ko bude osluškivao govor ljudi, a oni to ne žele, biće mu sasuto topljeno olovo u uši na Sudnjem danu.”
Ovaj hadis jasno ukazuje na kaznu koja čeka one koji prisluškuju tuđe razgovore bez njihovog pristanka. Poslanik je ovim riječima naglasio težinu takvog postupka, opisavši da će onima koji budu špijunirali tuđe razgovore biti sipano topljeno olovo u uši na Sudnjem danu. Ovo nas uči da je slušanje tuđih razgovora bez dozvole strogo zabranjeno i predstavlja grijeh.
Hadis također naglašava da je prisluškivanje tuđih razgovora, bilo uživo ili preko telefona, jednako zabranjeno. Prisluškivanje telefonskih razgovora potpada pod istu kategoriju kao i prisluškivanje uživo, jer se time narušava privatnost drugih ljudi. Propis prisluškivanja telefonskih razgovora je isti kao i propis prisluškivanja razgovora uživo – oba su strogo zabranjena i povlače tešku kaznu na Sudnjem danu.
Ljudi prirodno ne vole da neko ima uvid u njihove privatne razgovore, i stoga prisluškivanje narušava njihovu privatnost i povjerenje. Oni koji prisluškuju tuđe razgovore, bez obzira na to da li se radi o telefonskim pozivima ili razgovorima uživo, spadaju pod ovu prijetnju koju je Poslanik opisao.
Imam Es-San’ani, rahimehullah, dodatno pojašnjava da prisluškivanje tuđih razgovora uključuje i situacije gdje se informacije prikupljaju od djece o tome šta se dešava u njihovim porodicama ili komšiluku. Ovo također uključuje ispitivanje nevine djece među učenicima i učenicama o privatnim stvarima koje se dešavaju u njihovim kućama.
Sva ova ponašanja predstavljaju narušavanje privatnosti i povjerenja među ljudima, te su strogo zabranjena u islamu. Prisluškivanje je veliki grijeh koji nosi tešku kaznu na Sudnjem danu, i vjernici bi trebali izbjegavati ovakva djela kako bi sačuvali svoju čast i čast drugih ljudi. Poslanikove riječi nas podsjećaju na važnost poštovanja tuđe privatnosti i ukazuju na ozbiljnost posljedica koje takva djela mogu donijeti.