“El-A‘raf” su kao visoki zidovi između Dženneta i Džehennema, gdje će stajati oni koji će moći promatrati stanovnike oba, a na kraju će ih Allah uvesti u Džennet i osloboditi ih od Džehennema. Najprihvatljivije mišljenje je da su “ashabul-a‘rāf” ljudi čija će djela dobra i zla biti izjednačena. Uzvišeni kaže: “Između njih biće pregrada, a na vrhovima ljudi koji će svakoga po obilježju njegovome poznati. I oni će stanovnicima Dženneta viknuti: ‘Mir vama!’ – dok još ne uđu u nj, a jedva će čekati. A kada im pogledi skrenu prema stanovnicima Džehennema, uzviknuće: ‘Gospodaru naš, ne daj nam da budemo s narodom grješnim!'” Oni na bedemima zvat će ljude prema njihovim karakteristikama, pitajući ih za korist njihovih postupaka i oholost. Zatim će im se obratiti: “Zar ovo nisu oni koje ste smatrali izvan Allahove milosti?” Allah će im narediti: “Uđite u Džennet, bez straha i tuge!” (El-A‘raf, 46-49)
Ibn Kajjim kaže: “između njih biće pregrada”, što označava razdvajanje između stanovnika Dženneta i Džehennema. To je bedem s vratima, unutrašnjom i vanjskom stranom. Unutar bedema je milost, dok je izvan njega kazna. “El-A‘raf” je množina od “aref”, značeći uzdignuto mjesto. To je visoki bedem između Dženneta i Džehennema, gdje će biti “ashabul-a‘rāf”. Huzejfa i Ibn Abbas smatraju da su to ljudi s jednakim dobrim i lošim djelima: spriječila su ih loša djela da uđu u Džennet, ali ih dobra djela spašavaju od vatre. Bit će na bedemima dok im Allah ne presudi, a zatim ih milošću uvede u Džennet. Ibn Mesud kaže: “Ashabul-a‘rāf” su ljudi čija će djela biti izjednačena. Bit će zaustavljeni na “siratu”, gdje će vidjeti stanovnike Dženneta i Džehennema. Kad pogledaju prema stanovnicima Dženneta, poželjet će im mir. Kad pogledaju prema stanovnicima Džehennema, zatražit će Allahovu zaštitu. Oni s dobrim djelima bit će obasjani svjetlošću, ali licemjeri će je izgubiti.
Postoje različita mišljenja o “ashabul-a‘rāf”. Neki kažu da su to ljudi koji su poginuli u borbi na Allahovom putu bez dozvole roditelja. Neki kažu da su to ljudi s jednim nezadovoljnim roditeljem. Neki kažu da su to djeca nevjernika ili oni kojima nije došao poslanik. Treći kažu da su to odabrani među vjernicima koji će promatrati stanovnike Dženneta. Najprihvatljivije mišljenje je prvo jer je podržano govorom ashaba. Islamisti se razlikuju u tumačenju njihovog statusa u govoru ashaba. Samo prvo mišljenje ima pouzdane izvore.