U jednoj zbirci hadisa pročitala sam predanje u kojem Aiša, r.a., prenosi riječi Poslanika, a.s., da se namaz žene ne prihvata ukoliko ne nosi hidžab. Postavlja se pitanje da li se ovo odnosi na nošenje hidžaba isključivo tokom namaza ili generalno u svakodnevnom životu. Više autora hadiskih zbirki prenosi od Aiše, r.a., da je Poslanik, a.s., rekao: “Allah ne prima namaz žene bez vela (ḫimār).” Šerijatski pravnici koriste ovaj hadis kao dokaz da žena mora biti propisno obučena prilikom obavljanja namaza, što podrazumijeva pokrivanje avreta, odnosno stidnog dijela tijela. (Više o tome može se naći u djelu A. Tuhmaza, Hanefijski fikh, 1/221-222.)
Iz ovog hadisa jasno proizlazi da se pokrivanje avreta tokom namaza smatra obavezom. Dakle, hadis se fokusira na nužnost pokrivanja stidnog dijela tijela žene prilikom obavljanja molitve, a ne na to da li će njen namaz biti prihvaćen ako ne nosi hidžab izvan namaza. Hadis ne sugeriše da je nošenje hidžaba za punoljetnu ženu obavezno samo tokom namaza, već ukazuje na specifičan uvjet koji se odnosi na molitvu.
Međutim, važno je napomenuti da postoje brojni drugi dokazi koji ukazuju na to da je nošenje hidžaba (mahrame) obavezna vjerska dužnost za svaku punoljetnu muslimanku u svakodnevnom životu, ne samo tokom namaza. Ovi dokazi potkrepljuju opću obavezu nošenja hidžaba kao izraza skromnosti i poštovanja prema vjerskim propisima. Stoga, nošenje hidžaba nije ograničeno samo na vrijeme obavljanja namaza, već predstavlja kontinuiranu obavezu koja se proteže na svakodnevni život punoljetne muslimanke.
Ovaj hadis naglašava važnost pravilnog oblačenja tokom namaza, ali ne umanjuje obavezu nošenja hidžaba izvan namaza. Pravilno oblačenje uključuje pokrivanje avreta, što je ključno za ispravnost namaza. Šerijatski pravnici slažu se da je ovo važan aspekt vjerskog života muslimanke, dok se nošenje hidžaba izvan namaza temelji na općim principima islamske skromnosti i pokornosti Allahovim naredbama.
U zaključku, hadis koji prenosi Aiša, r.a., ukazuje na obaveznost pokrivanja stidnog dijela tijela tokom namaza, ali i brojni drugi dokazi potvrđuju da je nošenje hidžaba opća dužnost punoljetne muslimanke. Ova dužnost se ne ograničava samo na vrijeme namaza, već je dio svakodnevnog života muslimanke kao izraz njene vjerske predanosti i skromnosti.