U razumijevanju islama često činimo greške koje nas odvode od pravog puta i dubljeg razumijevanja vjere. Prva greška je odvajanje vjere od svakodnevnog života. Mnogi su islam sveli na formalne obrede, ne shvaćajući da islam reguliše sve aspekte života, od porodičnih odnosa do društvenih obaveza. Vjera ne smije biti ograničena na molitvu i post, već mora prožimati svaku našu akciju i odluku.
Druga greška je površno poimanje ibadeta. Mnogi ljudi doživljavaju ibadet kao puku obavezu koja se mora ispuniti, kao da je to samo sredstvo za sticanje nagrade. Međutim, pravi ibadet treba uticati na naš svakodnevni život, odnose s drugima i našu moralnost. Ako ne vidimo promjene u našem ponašanju i odnosima s ljudima nakon ibadeta, onda ne razumijemo njegovu suštinu.
Treća greška je selektivni pristup znanju. Umjesto da prihvatimo cjelovito znanje, često biramo ono što nam odgovara, a ono što ne želimo čuti ili razumjeti odbacujemo. Ovakav pristup vodi do podjela među muslimanima, dok znanje treba da bude most koji nas ujedinjuje.
Četvrta greška je nevoljkost da prihvatimo sud vjere. Umjesto da dopustimo islamu da nas vodi, često donosimo sudove na osnovu površnih informacija, ličnih interesa ili želja. To nas odvaja od prave suštine vjere i čini da donosimo pogrešne odluke.
Peta greška je život bez odgovornosti prema zajednici i bez poštovanja autoriteta. Islam nas uči da budemo dio zajednice, da preuzmemo odgovornost za svoje postupke i da poštujemo autoritet koji nas vodi. Individualizam i neprihvatanje autoriteta suprotstavljaju se islamskim principima lojalnosti, pokornosti i djelovanja za dobrobit zajednice.
Šesta greška je nepoštovanje onih koji zaslužuju respekt. Uleme, uglednici, aktivisti i svi oni koji se trude da stvore bolje okruženje za praktikovanje vjere često bivaju obezvrijeđeni. Poslanik, a.s., nas uči da svakome damo pravo i poštovanje koje zaslužuje. Time čuvamo zajednicu i jačamo njen moralni i duhovni temelj.
Ove greške ukazuju na potrebu dubljeg razumijevanja islama i njegove primjene u svakodnevnom životu. Samo tako možemo živjeti vjeru na način koji je u skladu s njenom suštinom i istinskim učenjima.